Районна методична тема:

«Мотивація як визначальний фактор організації навчальної діяльності учнів та вихованців в умовах соціалізації».


Зважаючи на потреби сьогодення у посиленні складових соціально- морального розвитку, патріотичного виховання дітей дошкільного віку в 2021/2022 навчальному році з метою забезпечення розвитку особистості кожної дитини педагогічний колектив ЗДО буде посилено працювати над запровадженням інноваційних підходів щодо гармонійного розвитку особистості дитини в період дошкільного дитинства, над пошуком і впровадженням якісно нових підходів до освітнього процесу на інтеграції наукової та народної педагогіки, педагогічної спадщини видатних вітчизняних вчених із сучасними теоріями та державними вимогами і стандартами.

Пріоритетні завдання на 2021/2022 навчальний рік:

1. Формувати у дітей початкові уявлення про дії та поведінку, які необхідні для свідомого вибору способу власного життя у тісному взаємозв'язку з родиною.
2. Продовжувати забезпечувати розвивальне середовище, яке стимулюватиме активну інтелектуально-мовленнєву діяльність дітей протягом усього дня та активну комунікацію з дорослими і однолітками.
3. Продовжувати розвивати основи патріотичної свідомості дошкільників засобами української народної гри.


Вихователь - методист. Хто це?

Вихователь-методист займається методичною роботою та організовує освітньо-виховний процес у дитячому садку; разом із завідувачем аналізує, планує, координує, контролює діяльність педагогічного колективу.
Вихователь-методист проводить ґрунтовну методичну роботу у педагогічному колективі: відкриті заняття для вихователів, семінари, семінари –практикуми, майстер-класи, тренінги, ділові ігри, дискусії, педагогічні виставки, індивідуальні та групові консультації. Крім того, він бере участь у роботі з батьками: готує стенди, папки, що присвячені сімейному вихованню, консультує батьків та ін.

/Files/images/Д-г 021.jpg

Вихователь – методист контролює: стан навчально-виховної роботи в різних вікових групах; виконання освітніх програм, запровадження нових освітніх технологій; календарні плани та іншу документацію педагогів; наявність і зберігання дитячих робіт; роботу педагогів щодо підвищення кваліфікації.

/Files/images/IMAG0694.jpg

Робоче місце методиста, як відомо, методичний кабінет. Тут кожен педагог може отримати практичну допомогу в організації роботи з дітьми, а батьки можуть проконсультуватися з приводу розвитку дитини, отримати відповіді на питання про навчально-виховний процес в дитячому садку.

/Files/images/КА 004.jpg

Ще одне завдання методиста, мабуть найважливіше, - розуміти і правильно оцінювати сили і можливості кожного педагога, знати, що важливо для нього в житті, до чого він прагне, щоб задовольнити потребу кожного педагога в повазі, визнанні та самореалізації.

Науково - методична проблема ДНЗ:

"Використання сучасних інтерактивних методів роботи в організації навчально-виховного процесу дошкільного закладу".

/Files/images/осень-педсовет 010.jpg

Методична робота в дошкільному закладі ґрунтується на сучасних досягненнях психолого-педагогічної науки з урахуванням професійної та особистої зрілості педагогів.

Методична робота закладу спрямована на:

- вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя;
- стимулювання творчого потенціалу педагогів;
- підвищення педагогічної культури педагогів;
- вдосконалення педагогічної майстерності;
- розвиток спеціальних умінь та навичок;
- формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

/Files/images/семінар 023.jpg

Напрямки методичної роботи:

•підвищення соціально – психологічної культури вихователів;
• вдосконалення педагогічної майстерності;
• сприяння в опануванні світовою та національною, мовною і побутовою культурою;
• розвиток спеціальних умінь та навичок

/Files/images/обговорення 001.jpg

Принципи методичної роботи:

•педагогічна співпраця з вихователем;
• робота в режимі довіри, доброзичливості;
• творча атмосфера , стимулювання творчої активності;
• принцип допоміжно – регульованого контролю;
• надання вихователеві права вибору;
• системність методичних заходів;
• принцип "Я – повідомлень” у спілкуванні;
• щоденна допомога;
•випереджувальний характер методичної роботи.

/Files/images/семінар 003.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 694